خدايا ميشه بهم يه بچه بدي

ماماني امشب شب تولد امام هشتم هست نوکرشم به مولا

1393/6/15 19:16
نویسنده : مامان عاشق
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اقا سلام امام رضا اقاميدوني امشب ازتون عيدي خواستم عيدي يه بچه سالم وصالح يه بارداري موفق امام رضاجونم دلم خيلي تنگه ها تنگ حرمت اقاجون ايندفعه که دعوتمون کردي سه نفري دعوتمون ميکني؟اقاجون من فرشته ميخوام ازتون قسمتون ميدم به امام جواد فرشته ام رابه حق امام جواد زودتر بهم  ّّ برسون من وباباجعفر منتظريم خداياخدايا .ني ني کوچولوم من عاشق امام رضام 

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان تینا و...
15 شهریور 93 19:39
سلام انشاالله که خدا یه بچه ی سالم وصالح بهتون بده من تازه با وبتون اشنا شدم براتون دعا میکنم عزیزم ختم قرآن معجزه میکنه
✿مامان دنیز✿
18 شهریور 93 16:36
به امید حق مطمئنا خداوند بهترینهارو برامون رقم میزنه،نی نی شما هم در بهترین شرایط و به موقع پا به زمین خاکی خواهد گذاشت ،دلت با خدا باشد
مامان آیهان
22 شهریور 93 13:50
سلام عزیزم شدیدا منتظر شنیدن خبر مامان شدنت هستم. آیهان من برات دعا کرده
مامان عاشق
پاسخ
مرسي عزيزم خدا ايهان را حفظ كنه
مامان پریناز
17 مهر 93 10:32
سلام عزیزم ان شا... به زودی خداوند بزرگ و مهربون یه نینی ناز بهتون میده. مطمئن باش. ما هم حتما برات دعا میکنیم.مطمئن باش هر روز تو دعاهام شما رو از یاد نخواهم برد.
مامان عاشق
پاسخ
سلام دوست عزيز يه دنياسپاس