خدايا ميشه بهم يه بچه بدي

عکس رنگي

1394/2/5 21:25
نویسنده : مامان عاشق
177 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحيم

 

سلام ني ني جونم ديدي امروز چيکار کردم ؟؟؟؟؟

 

يه کاري که هيچ وقت يه ثانيه هم به فکرم خطور نميکرد برم عکس رنگي...

 

اره عسلم من به عشق شما رفتم از شنبه هفته پيش کل وجودم پراسترس بود بلاخره امروز رفتم

 

نخند يه چيزي بهت درگوشي بگم

ا 

ماماني شديد ميترسيدم وقتي رسيدم جلوي راديوگرافي ميخواستم فرار کنم

 

به هر حال رفتم ولي خداوکيلي  اونقدري که من ميترسيدم ترس نداشت

تقريبا يه ربع طول کشيد يه کوچولو درد داشت ولي من بخاطر شما دردو کشيدم 

 

ماماني حالا بيزحمت شماهم از خدا بخواه که بده شمارو به ما

 

ماماني امروز يه تخت وکمد ديدم وااااي عاااااالللللييييي بوووود

 

بياقول ميدم براااات بخرم دوستتت دارم

 

راضيم به رضايت خداااااا

 

به بابايي هم نميگفتم ولي ترس وحشت تمام وجودمو گرفته بود

 

شايد ضربان قلبم هزار تا ميزد اخه بدجور ميترسيدمپرف

پسندها (2)

نظرات (1)

عروسک جیگر مجموعه کلاه قرمزی
5 اردیبهشت 94 23:25
جیگر یکی از شخصیت های عروسکی مجموعه کلاه قرمزی می باشد که از کلاه قرمزی ۹۱ به این مجموعه اضافه شد. عروسک پولیشی جیگر بسیار دقیق و باجزئیات طراحی و تولید شده است تا بسیار شبیه به عروسک اصلی باشد. این عروسک در بین بچه ها بسیار محبوب است و حتماً از داشتنش خوشحال خواهند شد. قیمت محصول: 30,000 تومان کسب اطلاعات بیشتر و خرید http://pixrose.dayanshop.com/products/view/1103/عروسک-جیگر.html