خدايا ميشه بهم يه بچه بدي

قصه هميشگيم دلتنگي وتنهايي و...

1394/2/21 16:52
نویسنده : مامان عاشق
484 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحيم

 

سلام کوچولو يعني الان که مينويسم برات ممکنه يه روز بياي بخوني...

 

ماماني خيلي تنهام خيلي غريبم ماماني دلم ميخوادت 

 

 

ولي انگار تو دلت منو نميخواد

 

 دلم ازدنياگرفته

 

خدا من همسرمو دوست دارم زندگيه خوبي داريم

 

هزار مرتبه شکرت

 

تورابه حضرت ابوالفضل قسم دلمونو شاد کن

 

تو راخدا دعام کنينماماني امروز باز دلم گرفته

 

مامامي بيابه احترام اشکهاي مامان بيا که مامان ميخوادت

 

ماماني دوريت بدجور زجرم ميده

 

فکرکنم تاهفته اينده پري مياد ودوباره درمان

 

ماماني ميدوني که زيادي وضع مالي خوب نيس هزينه درمان شرمنده ام ميکنه

 

ماماني بابات بهترين باباي دنياست بااينکه واقعا نميتونيم هزينه درمانو بديم ولي هميشه همه کار ميکنه ماماني شکستم

 

خيلي شکسته ام

 

اينقدر از خودم بدم مياد پيش همه ميگم نه بابا هنوز بچه ميخوام چيکار

 

ماماني دارم ديونت

ه ميشم جون من بيا

 

بياوبهترين باباي دنيارو داشته باش خدايا

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان آقامحمدهادی
12 مرداد 94 17:41
سلام.وبلاگتون عالیه. میشه لطف کنید به سایت نی نی عکس یه سری بزنید وازعکس پسرم بازدید کنید تا امتیاز بگیره.ممنون میشم توقسمت جستجوی نی نی سرچ کنید سیدمحمدهادی رستمی عکسش میاد.مرسی http://www.niniaxs.ir/