خدايا ميشه بهم يه بچه بدي

سلام شروع درمان دوباره براي امدنت

1394/5/12 15:10
نویسنده : مامان عاشق
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 

ماماني بهت زيادي خوش ميگذره ها حواست به من نيس که دوريت داره اذيتم ميکنه

 

خوب عزيزم نمياي کنارمامان؟بيا بهت قول ميدم بهت خوش بگذره

 

ماماني دلم برات تنگ شده

 

يه سال شد که رفتي

 

همه ميگفتن تايه سال نشده مياد پيشت

 

عزيزم ديروز رفتم دکتر ،دکتر دارو وامپول داد

 

ميخواستم اين ماه برم اي يو اي ولي.هزينه اش خيلي زياده باور کن اينهمه پول...

 

عزيزم من اميدوارم از امروز اربعيه زيارت عاشورا وسوره ياسينو ميگيرم به اميد اومدنت

 

بازهم ميام وبرات مينويسم اميدوارم زودتر انتظارم تموم بشه

 

انتظاري که واقعا منو خيلي اذيت ميکنه

 

ثانيه شماري ميکنم براي اغوش کشيدنت

 

براي بو کردنت براي بازي کردن باهات خنده هات گريه هات عزيزم زودتر بيرب هب لي ذريه انک انت السميع الدعا

پسندها (1)

نظرات (1)

مادر منتظر
12 مرداد 94 15:36
سلام دوست عزیز.یه برنامه برای بارداری توی وبم گذاشتم که خودم ازش نتیجه گرفتم.دوست داشتین مطالعه کنین.امیدوارم ازش نتیجه بگیرین وباخبرای خوب بیاین وبم