خدايا ميشه بهم يه بچه بدي

خواهش ميکنم سه شنبه خودتو نشون بده

1393/4/21 8:04
نویسنده : مامان عاشق
232 بازدید
اشتراک گذاری

خدايا شکرت بخاطر خوشحال کردن همسرم خدايا شکرت خداجونم ميدوني من دلم داره مثل سير وسرکه ميجوشه خداي مهربون تو را قسم به اين ماه عزيز خوشحاليمون پايدار باشه خدايا قسمت ميدم به اين ماه ني ني که هّّ دادي را از ما نگير خدايا توراخدا تورابه بزرگيت قسم سه شنبه ديده بشه وخانوم دکتر بگه که سالمه همه چي خدايا دلم گريه ميخواد خيلي تنهام فقط خدا وهمسري را دارم خدا بهت توکل کردم خدا فقط بهت توکل کردم واميدمي خدا ميشه بهم لياقت بدي تا فرشته کوچولوي اسموني را نه ماه توي وجودم ازش مراقبت کنم بعدش توي بغلم خدايا بهت قول ميدم يه بنده خوب تربيت کنم خدايا فرشته اسمونيت را از ما نگير بذار با خبر اومدنش همه خوشحال بشن خدايا بيست ماه حسرت ازمايش خون مثبت را کشيدم ميخوام کنارم باشي خدا فقط خودت مراقبش باش من خيلي ضعيفم خودمو فرشتمو همسري را سپردم فقط دست خودت 

پسندها (5)

نظرات (5)

مامان آینده
21 تیر 93 10:30
سلام عزیزم مبارکا باشه محکم باش... خدا انسان های استوار و محکم و عاشق رو دوست داره وقتی شادی رو به دلت انداخته سهمت ماندگاره بهش ایمان داشته باش امیدوارم لبات همیشه بخنده
مامان عاشق
پاسخ
سلام ممنون اره اميدم فقط خداهستش ممنون
یه مامان منتظر
22 تیر 93 12:45
سلام عزیزم تبریک میگم انشا الله این نه ماه رو بدون مشکل سپری کنی
مامان عاشق
پاسخ
سلام ممنون
مامان سمین
23 تیر 93 1:33
سلام عزیزم نگران نباش واسترس رو از خودت دور کن تا به امید خدا و توکل به خودش هرچی مصلحته به بهترین شکل انجام بشه
مامان عاشق
پاسخ
سلام ممنونم بله توکلم برخداست راضيم به رضاش
مامان امير علي
23 تیر 93 12:38
مباااااااااركه گلم.خدا واست نگه دارتش
مامان عاشق
پاسخ
ممنون وممنون
مامانی و بابایی
23 تیر 93 15:30
سلام خانومی مبارک باشه نگران نباش خدا بخشنده و مهربان امید داشته باش
مامان عاشق
پاسخ
سلام ممنون بله صد البته اميدم خداست